U bent hier: Home » Gastenboek

Naam *
E-mail * (wordt niet getoond op website)
Uw reactie *

Let op! In het gastenboek wordt Uw reactie op en/of bijdrage aan deze website opgenomen. Uw reactie wordt niet verder verstuurd. Heeft U vragen aan Heemkunde Hattem gebruik dan het Contactformulier onder het tabje Contact.

Gastenboek

marcel van aelst
Mooi verzorgde en bruikbare site.
dank.
geplaatst: 28-10-2020 13:35

Klaas de haan
Aan K.M. van der Velden. veel info over binnenvaartschepen is te vinden op de gedigitaliseerde site van de Liggers Scheepsmetings Dienst. dit is een link:http://www.lvbhb.org/LSD/top/common/ZoekInLiggers_01.php?terug2=+Terug+naar+selectiescherm+
geplaatst: 02-04-2018 18:26

Rob Spijkers
Fantastisch zitten surfen door deze geweldige website. Alhoewel ik niet meer in Hattem woon, maar in Blaricum, kom ik er nog graag en hoop altijd weer oude vrienden en klasgenoten tegen te komen.
geplaatst: 10-01-2018 21:41

Dirk locht
Als u informatie wilt stuur dan uw vraag in met het contactformulier dat bij het gastenboek is vermeld
geplaatst: 21-10-2014 15:13

Jan G. Liefers
Tijdens mijn onderzoek naar onze familiegeschiedenis stuit ik regelmatig op het feit dat familieleden gedoopt zijn in ASCHENDORP in Heerde. Familieleden die in Heerde wonen kunnen mij helaas geen locatie, kerk enz. aanwijzen. Weet wellicht iemand van Heemkunde Hattem waar ik deze doopplaats kan vinden? Ik zou er graag een aantal foto's van nemen om toe te voegen aan onze familiegeschiedenis. Alvast bedankt voor de genomen moeite.
geplaatst: 26-08-2014 11:38

K.M.van der Velden
Ten behoeve van een beschrijving van de voormalige Scheepswerf Van Der Velden te Zwolle zoek ik enige ondersteunende informatie over
1. Vereenigde Zandzuigers “De IJsel” te Hattem
- Gebr. Steenman
- Jonker
- H.Wijnen
- H v Dijk
- H. Aarsen
- E.W. Baron v. Heekeren v. Molecaten Hattem
2. Prins van Wijngaarden
geplaatst: 26-04-2014 11:08

K.M.van der Velden
- Gebroeders Van Der Kolk van het Kleine Veer Zwolle-Hattem (1928 ev),
- van Dijk Aannemer, A van Dijk of H van Dijk aannemer,
- Mulder te Hattem en/of J Mulder te Hattem,
- J Boeve te Hattem Fabriek Altena,
- Tromp van Hattem,
- Parlevinker J.Bouwhuis en/of Gebr. Bouwhuis,
- Van Weechel,
- Gebr. Borst Steenhandel
geplaatst: 26-04-2014 11:03

patricia reesink
wie kan ons helpen aan een foto van voormalige woning(en )die stonden voor 1976 aan de enkweg ( nu nr 7)
geplaatst: 10-07-2013 19:58

Jan G. Liefers
Graag wil ik onze leden van Heemkunde Hattem er op attent maken dat in de uitgave van het 'Historisch Nieuwsblad' van juni 2013 een interessant artikel is verschenen over onze bekende plaatsgenoot Herman Willem Daendels.
geplaatst: 12-06-2013 11:10

ahalfwerk
ik.woonde vanafmijn geboorte tot
mijn 17 de jaar inhattem nu woon ik
59jaar in koudekerk a/d rijn kom
nog elk jaar met mijn vrouw
3 weken op vacantie in hattem met
veel plezier
geplaatst: 06-06-2013 15:58

catry kooij
geweldig!!! ik kom weer thuis ook al woon ik meer als 40 jaar in utrecht,
hattem blijft voor mij THUIS .
geplaatst: 26-03-2013 15:23

will (willempje)
Wat een feest om al die oude foto's van mijn verre voorouders, mijn oma, opa, tante, vader te zien. Wat een prachtige collectie. Groeten Will Roseboom geboren in Hattem, nu uit Noordwijkerhout
geplaatst: 13-01-2013 21:25

Dirk Veltkamp
What an interesting website about my place of birth! I particularly enjoyed the Youtube clip about the Hattems dialect. I could just close my eyes and hear my Mum speak!!
I have a photo of my Mum, Gerritje Veltkamp nee Rouw posing with 5 other young ladies in what I believe is called a "tableau". On the back it says "Uitvoering P.R.O. 1939". Would any of your readers have any information on this?
Groeten uit Tasmanie.
geplaatst: 09-05-2012 13:43

Jan G. Liefers, Drachten
Mooi uitgevoerde website en zeer informatief. Daarnaast heb ik veel lof voor jullie laatste uitgave betreffende de Joodse gemeenschap in Hattem.
geplaatst: 17-01-2012 14:56

Jannie C. Hoogers
Wat een mooie Site ! Proficiat ! harde
werkers Heemkunde ! Ik hoop dat de bezoekers aantallen nog meer zullen stijgen. Succes Riek en alle andere medewerkers.
geplaatst: 11-11-2010 10:48

Henri Wolf Wezep
Erg onder de indruk van deze prachtige website!! Een must voor mensen met oog voor geschiedenis.
Ben zelf al jaren verzamelaar van oude ansichtkaarten en boeken van Hattem. Mijn kaarten zijn te zien op www.hattem.inoudeansichten.nl ook staan hier mijn verzamelingen op van Wezep en Hattemerbroek
geplaatst: 29-08-2010 20:10

Huub Hoek
Steeds ben ik benieuwd naar foto's. Mijn zoeklust is erg aangemoedigd door deze website. Uit de foto-collectie heb ik intussen een interessante foto 'Ongeveer het midden van de Dorpsweg' en de foto waarop mijn overleden vriend Ben Korridon zijn hoofd door een muuropening steekt afgedrukt. Fijn! En bedankt. Huub Hoek.
geplaatst: 16-06-2010 15:29

Naam *
E-mail * (wordt niet getoond op website)
Uw reactie *